Garanciális javítás igénylés
Tudnivalók:
- Garanciális javítást kizárólag a cégünktől vásárolt termékeknél igényelhet, a cégünk által érvényesített, az adott termékhez tartozó érvényes jótállási jeggyel vagy pénzügyi bizonylattal!
- Amennyiben jótállási igényét közvetlenül cégünknél kívánja érvényesíteni, a problémát saját professzionális szervizünkben lehetőség szerint az átvételtől számított két héten belül orvosoljuk (a javítás időtartamát az esetleges alkatrészre várás meghosszabbíthatja - ez cégünk hatalmas alkatrészbázisának köszönhetően ritka jelenség). Az esetleges csúszásról cégünk tájékoztatást ad.
- A szállításhoz igényelheti futárszolgálatunkat is. Az oda-vissza szállítás a prémium garanciával vásárolt termékeknél ingyenes.
- A gyári garancia érvényesítésével bármelyik termékünk esetén fordulhat közvetlenül a hivatalos márkaszervizekhez is, amelyek címét a garanciajegyben találja.
- A garanciát csak olyan terméknél tudjuk biztosítani, amelyhez idegen kéz (a hivatalos márkaszervizeken kívül) nem nyúlt hozzá ("elemcsere" miatt sem!).
- A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve a napi használatból eredő, működést nem érintő esztétikai hibákra, ezért az ilyen hibákat csak térítés ellenében áll módunkban kijavítani!
- A garanciára vonatkozó jogszabályok az órához mellékelt garanciajegyben, valamint a Vásárlási információk alatt olvashatók.
A fentieknek megfelelő esetben kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, hogy problémáját a lehető legrugalmasabban kezelhessük: