Garanciális javítás igénylés
Tudnivalók:
- Garanciális javítást kizárólag a cégünktől vásárolt termékeknél igényelhet, a cégünk által érvényesített, az adott termékhez tartozó érvényes jótállási jeggyel vagy pénzügyi bizonylattal!
- A gyári garancia érvényesítésével bármelyik termékünk esetén fordulhat közvetlenül a hivatalos márkaszervizekhez is, amelyek címét a garanciajegyben találja.
- Amennyiben jótállási igényét közvetlenül cégünknél kívánja érvényesíteni, kérjük, töltse ki az alábbi igénylő űrlapot! Ez esetben a problémát saját professzionális szervizünkben lehetőség szerint az átvételtől számított két héten belül orvosoljuk (a javítás időtartamát az esetleges alkatrészre várás meghosszabbíthatja - ez cégünk hatalmas alkatrészbázisának köszönhetően ritka jelenség). Az esetleges csúszásról cégünk tájékoztatást ad. A termék szervizünkbe érkezésekor a szerviz rendszerbe való belépést biztosítjuk egy kóddal, amelyet e-mailben juttatunk el Önnek. Itt nyomon tudja követni a javítás státuszát (képekkel), láthatja a Jegyzőkönyvet, elolvashatja a szakember esetleges megjegyzéseit.
- A szállításhoz kérjük, a terméket a garanciajeggyel és/vagy pénzügyi bizonylattal együtt szíveskedjék gondosan becsomagolni egy dobozba, vagy bélelt borítékba.
- A szállításhoz igényelheti futárszolgálatunkat is. A futárszolgálat egyszeri díja ez esetben: 3 400 Ft. A visszaszállítás díját cégünk fizeti, amennyiben kiszállítást igényel a visszajuttatáshoz. A szállítási költség a szolgáltatás elkészülte után fizetendő!
- A fizetési módokról (csak ha a futárt tőlünk igényelte), és az átvételi lehetőségekről a szolgáltatás elkészültekor részletes tájékoztatást küldünk e-mailben.
- A garanciát csak olyan terméknél tudjuk biztosítani, amelyhez idegen kéz (a hivatalos márkaszervizeken kívül) nem nyúlt hozzá ("elemcsere" miatt sem!).
- A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve a napi használatból eredő, működést nem érintő esztétikai hibákra, ezért az ilyen hibákat csak térítés ellenében áll módunkban kijavítani!
- A garanciára vonatkozó jogszabályok az órához mellékelt garanciajegyben, valamint a Vásárlási információk alatt olvashatók.
A fentieknek megfelelő esetben kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, hogy problémáját a lehető legrugalmasabban kezelhessük: